maanantai 18. helmikuuta 2013

-30kg!

Tänään se on totta!
Mä olen laihtunut nyt yhteensä tasan 30 kg.
Painan 86kg!
Loistava ja onnistunut olo!
Toisaalta kuitenkin omituinen fiilis. Mä aina ennen ajattelin että kun joskus ikinä koskaan milloinkaan voisin laihtua tollasen määrän ni mä näyttäisin tosi hyvältä. Vaan kuinkas sitten kävikään? Mä tein sen ja laihduin sen verran tosin alkutilanne oli lähes 20 kiloa isompi kuin silloin kun ajattelin asiaa. En mä näytä mun mielestä tosi hyvälle vieläkään :D

Mulla on "pieni" ongelma itseni kanssa kun aina märehdin sitä että paljon on vielä jäljellä enkä osaa iloita siitä mitä on jo takana. Kehtaako edes itseään kehua? Joku saattaa ajatella ylimieliseksi.
Se on mun oppimisen paikka, pitää opetella olemaan itsestään ja saavutuksistaan ylpeä. Piru vie mulla on siihen hyvä syy!






2 kommenttia:

  1. Juuri niin kuin tuossa sanotaan !!!
    Pitää oppia elämään tässä hetkessä, mutta on se helvetin vaikeaa =)

    Ihan huikee suoritus !
    Mä olen niin ylpeä sinusta !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Vaikeeta on. Hetkessä eläminen on tän projektin yksi isoimmista haasteista.

      Poista