tiistai 26. helmikuuta 2013

Ylös sohvalta ;)

Koska työt kutsuu jo torstaina niin makaaminen ja ympyrää käveleminen sai tänään loppua.

Aamulla oli jalkatreeniä varovasti, selkä ei oikeastaan sanonut juuta eikä jaata ja koko jumppa sujui hyvin alusta loppuun asti. Päälle ihana-kamala vatsalihas rääkki!

Kotiin kun pääsin, sain "mielenkiintoisen" puhelun jossa multa kyseletiin kuulumisia ja selän tilannetta. Soittajalla oli kuitenkin viesti kerrottavana : "Älä helvetissä laihduta enempää, susta tulee ruma ja kuiva!"
Mitäpä siihen sanomaan. 
Oikeastaan en osaa muuta kuin nauraa koska tällaista palautetta on tullut useampaan otteeseen eri ihmisiltä. Milloin en saa laihtua enempää koska en näyttäisi enää itseltäni tai millon multa kysytään että osaanko lopettaa tätä ollenkaan. Millon mitäkin. 
Pari viikkoa sitten olisin ollut ihan hajalla jos joku ois sanonut noin mutta nyt tosiaan vaan naurattaa. 
Ihmiset ei tunnu ymmärtävän ettei kyse ole mistään mikä lopetetaan tietyn ajan päästä. 
Tää on mun elämää. Toki joskus tulevaisuudessa kilojen ei tarvitse enää putoilla mutta siihen on hyvin pitkä matka joten ei  huolta. Ja sitten kun kilojen ei tarvitse pudota niin kyllä tässä kropassa muokkaamista ja myöhemmin ylläpitämistä riittää. En mä lopeta mitään. Tämä on vasta alkua ;)

Myöhemmin päivällä selkä vähän kiukutteli, osaksi varmaan treenistä ja osaksi eilisistä käsittelyistä!
Lepuuttaa selkää sitten oikein pitikin hetken aikaa, aika ei käynyt kuitenkaan pitkäksi kun posti-pate kolautti luukusta uusimman fit-lehden :D 

Kivasti kului aika tätä lukiessa :)


Tuostako innostuneena kipitettiin Saaran kanssa vielä illalla käsijumpalle? 

Ei vaan oltiin jo sovittu, että näin tapahtuu. Käsiä ei jumppailtu yhtään varovaisesti hauikset huusi hoosianna pudotus sarjoissa ja mä näin tähtiä ja olin kuulemma sen näköinen että kohta lentää laatta. Treeni siis toimii ;)
(Onneksi ei ole kuvamateriaalia tarjolla!)

Vähän mulla on hakusessa tarpeeksi tiukkojen painojen valitseminen toisinaan. Liian pienien painojen valitsemisesta tulee kyllä heti sakkoja. "No niin ja sitten vaikka iltaan asti näitä kun menee noin kevyesti!"

Jokaisella ihmisellä pitäisi olla oma Saara <3

Musta tuntuu, että mä elän! 
Tää on kivaa ja mä opin!

Kiitos sille jolle kiitos kuuluu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti