keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Aika.

Kaikista ehkä ärsyttävimpiä työvuoroja on joku 10-17.30, niin kuin tänään.
Ehtihän siinä aivan loistavasti aamulla sotkemaan sitä luikkaria 45 minsaa ja töiden jälkeen ehtii mainiosti tekemään hyvän selkäjumpan!
Kuitenkaan ennen tai jälkeenkään tollaisen työvuoron ei oikein osaa alkaa muuta tekemään. Sitä vaan odottelee että milloin pitää mennä tai illalla ei kotona saa mistään hommasta kiinni...tai varmasti sais kun nostais ahterinsa tästä koneen ääreltä ;)

Entäs se ruokapuoli?
Tuntuu, että pitäis raahata koko jääkaappi mukanaan kun tuollaisen ajan töissä viettää! Selvisin kuitenkin hienosti vaikka eväisiin en jaksanut kovin syvällisesti tän päivän osalta perehtyä. Eväät oli vähän pienenmoiset mutta nyt sitten illalla korjailen tilannetta jottei jäätävä kesto nälkä tee paluuta. Siitä kun on eroon tällä erää päästy. Kestonälkä iskee mulle ainakin nopeasti jos ruokailuiden välit venyy liian pitkiksi syystä tai toisesta. Jos ruoka on ollut liian köykäistä päivällä ni se vaikuttaa ilman muuta myös.

Siltikin, vaikka kuulostan valittajalta tänään niin en vaihtaisi mitään (paitsi työajat...)! Juurikin näin mä haluan mun vapaa-ajan viettää ja siitä en saa tekemälläkään mitään huonoa kirjoitettavaa!

Joku saattaa ihmetellä, että entäs se lapsi?
Lapsi on tullut tänään kotiin äitiään myöhemmin omista harkoista joten mun jumpat ei tänäänkään ollut lapselta tai keneltäkään muulta pois :D

Aika ja kiire on suhteellisia käsitteitä ja uskon että ihmisellä on aikaa niihin asioihin joihin oikeasti haluaa aikaansa antaa. Mä en oikeastaan koskaan kuitenkaan koe, että mulla ois kiire. Mä olen yleensä aina hyvissä ajoin siellä missä pitää. Tietysti poikkeuksia mahtuu mukaan...!



Tänään aion antaa mun aikaa sohvalle ja telkkarille koska "Rakas, sinusta on tullut pullukka"- ohjelma alkaa! Luvassa siis laatu ohjelmaa taas keskiviikko iltoihin :D

Tämäpäs oli tällainen liibalaaba-postaus ilman päätä, häntää ja järkevää kuvaa!

Ai niin, olipa mahtavuutta huomata, että vielä seitsemän aikaan illalla oli ihan valoisaa ja vielä kun viikonloppuna käännetään kelloja niin valoisat tunnit sen kun lisääntyy! Jihaa :)

2 kommenttia: