sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Aikuinen nainen?

Ronja kysyi multa viime maanantaina että tunnenko oloni vanhaksi kun hän täytti sentään 12 vuotta!

Ei, en mä tunne itseäni vanhaksi ollenkaan. Suorastaan hämmästyttävän tuntuista että olen näinkin nuori ja mulla on tuon ikäinen lapsukainen ;)

Mä tunnen itseni nuoremmaksi kuin varmaan koskaan elämäni aikana. Se tuntuu kivalle :)

Suvi antoi mulle tänään takin. Sellaisen takin joka näyttää aikuisen naisen takilta...


En toi varmaan ole edes minä...

Miten tässä nyt kuuluu olla...?


Kyllä mä tän näköisenä lähdin autoa viemään pesukoneeseen...


Arskat pois päästä että itsekkin näen miltä näyttää!
Oudolle näyttää :D

No joo, ei takkikaan saa mua tuntemaan itseäni aikuiseksi naiseksi vaikka kiva takki onkin :D

Tälle viikolle ei osunutkaan yhtään totaalilepo päivää liikkumisista. Mutta toisaalta kävelylenkit voi laskea palauttavaksi joten melkein lepoa, eiks vaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti