keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

"kokemusasiantuntija"

No sehän se jännitti!

Mut oli kutsuttu työterveyshoitajan toimesta kertomaan omasta projektistani jonkunlaiseen painonhallinta ryhmään.

Itse olen käynyt punnituksissa kohta vuoden verran suurinpiirtein kuukauden välein. Olen saanut siellä purkaa ajatuksia ja saanut kannustusta ja ihmetystä osakseni pitkin matkaa.

Vaikka mua jännitti ja hävettikin niin oli kiva jakaa omia kokemuksia ja oivalluksia matkan varrelta.
Toivottavasti musta oli se hyöty mitä musta siellä haettiin. Mahtavaa jos pystyn inspiroimaan edes yhtä niistä ihmisistä siellä :)

Yksi mulle esitetty kysymys jäi mieleen jota aion pohtia...

Mistä sä tiedät että tää on se kerta kun onnistut?
- Tähän en osaa kovin tyhjentävästi vastata mutta koska mä en ole millään kuurilla jonka on määrä loppua määrän x päästä niin mä en voi muuta kun onnistua ja saavuttaa ne tavoitteet joita olen asettanut.
Mä olen myös tehnyt niin paljon töitä pääkopan kanssa, että en vaan jostain syystä usko että paluuta vanhaan on enää.
Mulla on kokonaisvaltaisesti niin hyvä olla että en halua enää takaisin sitä turvonnutta, närästysvaivaista, piereskelevää ja huonotuulista mua.
Tää on liian hyvää pilattavaksi.
Mä en ole tiennyt että ihminen voi voida näin hyvin. Ja kuinka hyvin voinkaan kun saavutan tavoitteen?




Nyt Jutta ja puolen vuoden superdieetit!

4 kommenttia:

  1. Hienoa, että menit ja kerroit niin kuin asia on =)

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa että menit sinne! Mie luulen että sun jutuista oli varmasti monellekkin hyötyä. Mullekkin oli sun jutuista paljon hyötyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Maria! Mahtava tunne jos tosiaan pystyn oman kokemuksen avulla muita vähän edes auttamaan eteenpäin :)

      Poista