sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Sunnuntai juttuja.

Sen lisäksi että jumppailen niin puuhaan mä paljon muutakin. Niinkuin meistä jokainen tekee, kukaan ei normaalielämässä treenaa kuin murto-osan vuorokauden tunneista...



Tänään mulla on lepopäivä liikunnasta, oli muuten eilenkin :)
Kuten normaalisti olen herännyt jo viiden aikaan. Kerkesin kertaalleen päivittämään blogia ja syödä aamupalan rauhassa.
Saaran kanssa juotiin aamu kahvit/teet ennen kirppiskierrosta. Pari ihanaa löytöäkin tarttui matkaan...



Aivan huippu hieno laukku!

Better bodies jumppahousut! Hianot, myyjän laittamassa
lapussa koko oli M mutta myöhemmin huomasin että houissa koreili S!
Arvelin ettei noita tarvii mahan kohdalta päälle laittaa vielä aikoihin mutta sujahtipa nuokin jalkaan,
Mahan kohdalta ei nättiä katseltavaa mutta kaveriksi hyvä paita ni hyvin voi käyttää :)

Kirpparikierroksen jälkeen juotiin vielä kupposet kuumaa ja painuttiin kaupppaan. Huomenna tulee Ronjalle kaveri kylään leipomaan pizzaa joten tarvikkeita likoille piti hankkia.
Kauppareissun jälkeen hain lapsosen uimasta ja lähdettiin siitä heti maalivahtileirille...

Futari!

Koska mä olen yleensä aina etuajassa niin tietysti oltiin nytkin. Ehdittiin ennen jalkapallotouhuja
katselemaan jääkiekkoakin. Ei mitään hajua kuka pelaa ketäkin vastaan :D

Kyllä osaa ihmislapsi olla kaunis <3

Kunhan se maalivahtihomma alkoi niin vanhemmat sai pikku listan käteensä jossa
kerrottiin mitä testejä tekevät niille. Hiki tuli jo lukiessa ;)

Kun lapsi ahersi niin äiti vaan oli!

Juomatauko!

Pari tuntia vierähti siellä. Siitä sitten kotiin kokkailemaan, jatkuvasti lennossa oleva lapsi häippäsi kaverin luokse ja mä jäin koti naiseksi ihan itekseen...

Vielä kun opettelet hymyilemään kuvissa ni hyvä  on!
Jees söör, mä opettelen!

Vähän vielä pyykinpesukonetta pyörittelen tai hoitakoon kone hommansa ni mä sitten ripustelen vaan. Kyllähän näihin päiviin mahtuu ohjelmaa välillä vaikka muille jakaa!

Tänään kuitenkin hyvin pitkälti näissä merkeissä menee loppuiltakin. Jos oikein villiksi
heittäydyn ni avaan tuon töllöttimenkin.

Tällanen sunnuntai meillä :) 
Huomenna koittaa taas ihana arki... jalkajumppa ja punnituspäivä ainakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti