torstai 14. maaliskuuta 2013

Työt haittaa vapaa-aikaa.

Maailman ärsyttävin tunne on se kun aamusta asti huomaat ettei mikään ruoka määrä maailmassa riitä. Sitä pitää vaan kiinni säännöllisistä ruokailu väleistä ja syö paljon muttei liikaa. Töissäkin multa tänään kysyttiin että "Miks sulla on noin paljon ruokaa?" "Syötkö sä noi kaikki salaatitkin?"

Ruokaa on paljon mutta kun se on oikeanlaista se ei haittaa mutta sen paljon määrän pitäisi kuitenkin riittää.
Mistä se sitten johtuu ettei meinaa riittää?
No, epäsäännöllisestä rytmistä tietenkin. Unet riittää nipin napin mutta unta vois ehdottomasti olla lisää. Kuinka helppoa ois tehdä töitä 7-15 tai 8-16 ja muina aikoina jumppailla, nukkua ja syödä hyvin??

Kroppa kerkes loman ja sairasloman aikana tottua säännölliseen elämään.
Mä oon tyytyväinen siitä että mulla on työ. Vuorotyö. Töitä pitää ihmisen tehdä, plussaa on tietty se että viihdyn työssäni kaikesta huolimatta (aina kun työmalle pääsen) mutta ois ihan unelma juttu jos voisin panostaa näihin uusiin kuvioihin vielä enemmän aikaa!
Vuorotyö ei ole mikään este tai tekosyy sille että tää homma voi menmä pieleen.
Tää homma ei tosiaan kaadu, vaatii vaan vähän enemmän.

Ei siis vaan ole sellasta vaihtoehtoa että mikään maailmassa vois tulla tielle kun mä matkaan kohti mun omaa unelmakroppaa :)
Jännä huomata miten asiat on saanut viime aikoina ihan uudenlaisen tärkeysjärjestyksen ;)

Mulla ei myöskään tämän nälkäpäivän seurauksena tee mieli mitään herkkuja tai mitään mikä ennen vei mut paheiden teille pitkiksi ajoiksi.
Tähän päivään tuo oman haasteensa ensi yö jonka valvon töissä. Wihii... lisää tunteja nälkä olon kanssa. Eväät on pakattu ja bonuksena kuitenkin pikkuherkku :P

Pientä luxusta yökölle ;)

Ensimmäinen viikko ilman vakaa kului hyvin kivuttomasti mutta tänäänpä tuo mokoma on kummitellut mun päässä ahkerasti. Varmaan taas jotain kontrollin pettämisen pelkoa. Kummitelkoon kaikessa rauhassa. Maanantaina tavataan!

Vaikka mietteet on tänään vähän alavireisiä niin oikeesti mulla on hyvä fiilis, kyse on kuitenkin kokonaisuudesta ei yksittäisistä mörökölli päivistä/hetkistä <3

Kysymyshän on siitä mitä mä haluan ja mitä olen valmis tekemään sen eteen! Mä olen oman elämäni seppä ja sen mukaan homma toimii!

Jumpat siis jatkuu kuten tähänkin mennessä!!!

Unta vähän lisää ohjelmistoon niin hyvä tulee ;)


Työn alla :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti