lauantai 20. huhtikuuta 2013

Hiilariaaaaah!

:P


Puuroa (ja raejuustoa). 
Leipää.
Pinaattikeittoa (ja raejuustoa).
Lisää leipää.
Pala kääretorttua.
Riisiä (ja kanaa).
Croisantti.
Irtokarkkeja.

HERÄTYS kroppa! Nyt on aika taas luovuttaa läskivarastoja!


Tarviiko sanoa millanen olo mulla just nyt on?

Olisinhan mä voinut tankkailla viisamminkin mutta tällä kertaa näin. Vaikka oikein hyvin tiedän että kroppa tarvii välillä vähän herättelyä niin silti se tuntuu jotenkin rikolliselta! Toivon kovasti että tän päivän pupeltaminen toimii niin kun sen kuuluisikin!

Herkkujen syömisasiassa mun korvien välissä on tapahtunut paljon. Ennen ei ollut sellaista määrää mikä olisi riittänyt tai ei sellaista päivää jolloin en herkkuja olisi himoinnut ja syönyt. Nyt mä odotan huomista ja uutta viikkoa ja mun normaaleja syömisiä kun kuuta nousevaa :)

Tänään oli alunperin tarkoitus jalkajumppailla mutta eihän salin aikataulut sopinut yhteen mun työaikojen ja tankkauspäivän kanssa joten huomenna sitten. Jaksaapahan ainakin kun on "hyvin" syöty :D

Syöttöporsas kuittaa ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti