maanantai 15. huhtikuuta 2013

Maanantai.

Olipas omituinen maanantai aamu kun ei ollut punnitusta ollenkaan! Keskiviikkona sitten. Tosin ei paljon tekisi puntarille mieli nousta kun läskilöllö-olo tuntuu vaan jatkuvan.

Itkupotkuraivari-fiilis seuraa varjon lailla perässä. Tuntuu siltä, että en tiedä mistään mitään, etten osaa yhtään mitään, etten ole mitään ja kaikki menee päin seiniä.
Vaikka tarkemmin kun tilannetta tarkastelee niin mulla pyyhkii tosi hyvin. Taitaa vaan hormoonit tehdä tempujaan joten ei sitä syytä mörökölli oloon tarvitse kovin kaukaa hakea.

Syömiset sujuu!
Jumpat sujuu!
Tykkään edelleen siitä mitä teen!
Haluan tätä koko ajan enemmän ja enemmän!
Mulla on jo huima matka takana ja huimemmaksi vain käy mitä pidemmälle homma etenee!
Mulla on ihan maailman paras koutsi joka jaksaa tsempata ja olla välittämättä mun kiukutteluista <3

Ei vaan ole mitään syytä miksi mulla ois syytä murjottaa mutta kuitenkin lienee normaalia että hyvänkin matkan varrelle mahtuu niin ylä- kuin alamäkiäkin.






Ai niin tän viikon jumpat alkoi tuhdilla olkapää-rinta setillä! Ja aamulla olin näkevinäni pelistä että selkä osastolla liikkui jotain muutakin pelkkä läski. Jos se on totta niin kuvatodisteita pitää hankkia ;)

Näillä fiiliksillä tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti