sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Uusia juttuja...

Kyllähän meni ihmisellä muutama päivä ihan pyörimiseksi pelkän hiustenvärin takia :D
Keltainen tukka...hmmm... no lepäilköön päänahka muutaman päivän niin sitten tehdään taas uusi värikierros!

Nyt tähän alkaa jo pikkuhiljaa oma silmä tottumaan joten tästä voi tulla ihan kiva!


vai voiko?

Ensimmäinen aamu blondina ei sujunut ihan niinkun oppikirjoissa. Innoissani aamumunia olin alkamassa paistamaan kun ensimmäinen muna ei irronnut kennosta ollenkaan ja toinen lensi kaaressa lattialle... onneksi munat ei mun kaapista lopu niin sain kuitenkin kolme syötyä :P


tosi kiva siivota sitten...

Lenkkeillytkin olen säiden armoilla! Ukkosta, vettä ja sateenkaaria! Juostuja ylämäkiä ja parasta seuraa!
Ihanata elämää!

:)

Mä innostuin kokeilemaan miten nuo hiukset sais jotenkin kivasti ja tulin ihan uuden näköiseksi...

ihan erinäköistä...pitää ihan säikkyä peilin edessä...

Sitten mä olen myös innostunut meikkihyllyjä penkomaan kauppoissa...meikkaaminen onkin aika kivaa kun tietää mitä ja millä tekee. Saatanpa pyytää eräältä ystävältä pienen "meikkauskurssin" tässä vielä :D

Hurjia muutoksia tapahtuu näköjään muuallakin kuin vaan kropan koossa!

1 kommentti:

  1. Sulle sopii tuo tukka noinkin....väriin täytyy totutella, sä olet ihan eri näköinen ja mietis vielä tuohon joku raikas kesämeikki...sä voit leikkiä eri väreillä ja tyyleillä ja kaikki pukee, järkyttävän iso muutos entiseen joka tasolla.
    Mä olen meikkaillut pienesti, ja pienikin tekee ison muutoksen =)
    Mukavaa Äitienpäivää sulle !

    VastaaPoista