torstai 27. kesäkuuta 2013

heivaanhei!

Vitsi miten kovasti mä odotin, että tänään salamoi ja jyrisee mutta ei sitten...!

Mulla meni tää päivä niin sanotusti pelastusarmeijalle. En saanut aikaiseksi sitten yhtään mitään. Salille piti mennä mutta se jäi kun saatiin aamupala vieraita. Jotenkin näin kuumalla ei päiväs aikaan tee mieli jumppailla. Aamut on ihmisen parasta jumppa-aikaa joten huomenna sitten :D

Böö!

Syömisten kanssa olen ollut kiltti ja olen mussuttanut menemään ohjeen mukaan! Nyt kun asiaa on väännetty mulle rautalangasta  ja olen hävennyt silmät päästäni tätä sooloilua niin mulla ei ole mitään aikomustakaan toimia omin päin enään ;)


;)

Moiks!

1 kommentti:

  1. Itsekin oon lipsunu nyt tosi pahasti syömisten kanssa :/ Menny taas niin säännöllisen epäsäännölliseks että!

    Ei ole muakaan nyt saatu funfitille ei sitte millää, soijaa pukkaa jo sillä, että kävelee ulko-ovesta ulos! Vähän jos sais viileempää säätä, olisin onnellinen. Hirveet turvotuksetki saa tämmönen ilmasto aikasiks :s

    VastaaPoista