maanantai 3. kesäkuuta 2013

Maanantai!

Heiiiii! Mahtavan kiva maanatai tänään! Hyvissä ajoin kun aloitti päivän niin ennätti taas vaikka mitä :D

Aamulla heti kuuden korvilla jumppailemaan olka-hauis-ojenta-osasto! Loistavasti kulki koko treeni...viime viikko oli melkeimpä lepoa yhtä punttitreeniä lukuunottamatta! Lepo saa ihmeitä aikaiseksi!
Haukkareita veivasin kymmenen kilon painoilla! Ja kuviakin oli taas kiva ottaa kun sali oli yksin mun käytössä  ;)

Ei näy ilmeet kun harkitsee kuvaustavan oikein :D

Askel taaksepäin ja katse oikeaan. Sielläkin oli peili ;)
¨
Välillä vähän jumppajuomaa niin jaksaa taas...

...vaikka pullistella peilin edessä :O

Hyvän jumpan jälkeen maistui terdekahvit ihan huippuhyvälle!

Terdellä mulla oli ihan omatekemää seuraa! Ronja <3

Päivän mittaan olin reipas ja vastailin monta kertaa puhelimeen ja keittelin kahvia ;) Ja kauhistelin sitä että löysin mun jalasta suonikohjun! Mä oon niin mummo :D

Eikä siinäkään vielä kaikki...mun auto pitää katsastaa ihan näinä päivinä mutta sitä ennen oli vaihdettava muutama polttimo...voisihan kuvitella että se on ihan iisi juttu...vaan ei ollut. Ja koska apua ei just samalla hetkellä ollut paikalla tein itse! Ensinnäkin kouvolan motonetin tunarit myi mulle väärät polttimot ja painelin takaisin OHJEKIRJAN kanssa ja kerroin mitä oikeasti tarvitsen :D

Tuumasta toimeen sitten vaan. Muistin nähneeni kun mun veli on vaihtanut polttimoita tuohon, suurin piirtein puoli autoa pitää purkaa...

Vakuuttavaa!
Vähän työkaluja ja niitä polttimoita...

Yyyh...likaa!

Pari tuntia sain aikaa kulumaan siihen että ähelsin myös takavalot uusiksi. Tota autoa on pakko rakastaa ja paljon kun sen eteen on valmis tekemään noin paljon töitä ;) 
Hauskinta ehkä oli se, että naapurin äijä katseli vieressä koko ajan osaamatta tehdä mitään. Toisesta talostakin oikeen tuli yleisöä paikalle!

Mut hitto vieköön. Ite tein ja säästin. Ja nyt osaan ens kerralla  paremmin :D


Ja koska olin jo niin kovan työn tehnyt niin käytin koslan vielä pesulla! Ja jos se ei mene katsastuksesta läpi niin murisen. Tai alan ajamaan polkupyörällä ;)

Niin ja ne ruokailut! Aivan kohdillaan ja ajallaan! Tää on hyvä päivä :)


MoikkaMoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti