keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Keskiviikko.

Puntari ilmoitti painoksi tänään 79,8kg eli sama kun pari viikkoakin sitten!
Toisaalta olen tosi onnellinen että alle 80 on lukemat mutta salaa kuitenkin toivoin että lukema ois pienentynyt. 
No tällä mennään ja jatketaan läskitalkoita :)

Mulla on kesävaatekriisi! En meinaa löytää mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin oudoille ja maha meinaa taas ottaa pääroolin joka paikassa :/

EIIIIIH!

EIKÄÄÄÄÄH!
En viitsi edes enempää levittää tuota kuvasaastetta. Pitää varmaan lähteä ostoksille :D

Mun teki joku päivä ihan kamalasti mieli vesimelonia ja osti mutta mikä ihme ton melonin ongelma oikein oli?

Kuva jotenkin antaa sille lisää väriä mutta se on siis aivan haalea ja maistui epä-vesimelonille  :D

Vaikka puntari näyttää mitä näyttää ja vaateekriisi on valloillaan ja melonikin on haalea niin fiilis on silti loistava. Näillä mennään :)

3 kommenttia:

  1. Semmoinen kymysys, että onks sulla ollu ongelmia ihon kanssa? Eli onko palautunut hyvin vai tuntuuko et jää roikkumaan? Ite kamppailen tän mahan kanssa. Tuntuu ettei sula millään ja pelottaa minkälaiset nahkariekaleet tosta repusta jää. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, ongelmia on ihon kanssa.
      Juurikin tuo mahanahka jää roikkumaan. Aluksi tuntui, että nahka vetäytyy kivasti mukana mutta ei se niin ollutkaan. Maha on kuin yksi iso purkka läjä jota voi väännellä ja käännellä miten vain.
      Mulla on reilusti kyllä sitä läskiäkin noiden nahkojen alla mutta todella selkeästi huomaa miten kamala se nahka siinä päällä on.
      Fakta taitaa olla, että vaikka kuinka jumppaisi niin se pussukka ei katoa ja tilannetta ei korvaa muu kuin kirurgin veitsi.
      Mä vakavasti harkitsen (tai olen jo päättänyt), leikkauttaa röllykät pois kun viimeinen kymppi rasvaa on sulatettu.

      Poista
  2. Kuulostaa tutulle.. Oon salaa toivonut että se katoais simsalabim, mutta tuntuu vaan löysistyvän toi pullataikina. Täytyy varmaan alkaa kans harkita sitä veistä avuksi, jotta toi keskivartalokin joskus sit mätsäis muuhun olemukseen.

    VastaaPoista