keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Rantsupäivä.

Joopa!
Puntari näytti tänää 79 kg eli +400g!!!
Syyttäiskö eilen alkaneita menkkoja vai kuumaa ilmaa joka kerää nestettä?
En mä syytä kumpaakaan. Mun ruokavaliossa on aukko jolle tehtiin korjausliike tänään. Mä oon edelleen ollut aika taitava skippaamaan ruokia ja olen nipistellyt hiilareista nopeamman painon pudototuksen toivossa. Soo soo!!!
Liian pienet hiilarit ja vähä syöminen on vaikuttanut treeneihinkin eikä toivottua tulosta ei ole tullut...mm. treenipainot ei nouse!
Oikeastaa mua ihan hävettää kun tiedän ettei juuri näin saisi toimia. Onneks mulla on olemassa se ulkoinen järjen ääni joka ravistelee tajuamaan asoita silloin kun itse en tajua! Kiitos <3

Tänään aamulla ei päässyt kuntosalille. Ovi oli lukossa jostain kumman syystä. Kolme puhelun ja puolen tunnin odottelun jälkeen ovet olivat edelleen lukossa joten tästä pävästä tulikin sitten lepopäivä. Päivä alkoi salin sijasta terdekahveilla.

Kahvia teemukista!

Aamukahvin jälkeen sain yhden loistavan motivaattorin lisää tähän projektiin. Kunhan sulattelen asiaa ensin itse niin kertoilen täällä asiasta myöhemmin lisää ;)

Tänään oltiin Ronjan kanssa suunniteltu rantsupäivä!

Ensin vähän kanaa ja riisiä jotta jaksaa!

Ronja hoiti sen uimispuolen ja mä grillasin itseäni auringossa. Kauheen hikistä hommaa. Ekaa kertaa tässä elämässä mun mahakin taisi tavata auringon valon ;) Jotenkin tuli sellainen olo, että hällä väliä siitä mitä te kaikki muuta mun mahasta ajattelette :D

Jossain siellä se lapsi on :)

Sopiva loma maisema!

Paparazzi iski :O Voi löysyys!
(ihana kun välillä oli pilviä auringon edessä!)

En mistään hinnasta jättäisi välipalaa syömättä!
Rahkaa, kaurahiutaleita ja mustikoita :P

Ripsipermanentin paikka taitaa olla lähipäivinä!

Niin ja eilinen jalkajumppa meni oikeaan osoitteeseen ruoka-aukoista huolimatta. Tykkään!

4 kommenttia:

  1. uu...mikä rantakissa :) pitäisköhän mirkkulin jo pikkuhiljaa myös bikinikauppaan ;) pitää syödäkin, että jaksaa hoikistua!

    santtu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jospa sitä huomenna yhdet biksut sattuis matkaan jäämään ;)

      Syön kiltisti nyt, en sooloile :D

      Poista
  2. Ah, kuinka tuttua onkaan tuo ajoittainen tunne siitä, että äkkiä, nopeammin... Mutta josko edelleen kiiruhtaa hitaasti tavoitetta kohti, mahtuu ne hiilaritkin sitte ruokavalioon :)
    Täällä jäädään odottelemaan, että mitä motivaattoreita oot saanu!
    Ja bikinikauppaan ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiirehtimisen yrittäminen loppui kyllä kuin seinään. Hitaasti parempi niinkun on moneen kertaan todettu joten jäitä hattuun mulle vaan :)

      Kunhan itse saan lopullisen varmuuden tosta motivaattorista niin kerron heti ;)

      Poista