keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Älynväläyksiä?

Kovasti kun taas ihmettelin, että mörökölli mua oikein taas riivasi niin aloin asiaa oikeen tarkoituksella miettimään. Tai ei sen enempää tarvinnut miettiä kun menkat alkoi ja paljasti siis syyn.
Aloin tätä kummallisuutta sitten ystävälle puhelimessa höpöttämään, että mikä kumma siinä on ettei tähän ikään mennessä ymmärrä millaiset oireet sitä oikeen riesakseen saa kerran kuukaudessa.

Voisiko olla mahdollista, että ennen lihavampana, masentuneena ja aina hiilaripöhnässä sitä ei erottanut mitään eriskummallista kerran kuussa, sitä vaan velloi samassa suossa päivästä ja viikosta toiseen?!
Tai huomasinko mä muka jos mun megahehtojättijelly-maha olisi ollut jotenkin turvoksissa?

Tai olisiko ne oireet huomannut myös lihavampana jos olisi halunnut pohtia asiaa tarkemmin?

Ei voi tietää mutta ehkä mä ensi kuussa olen fiksumpi ja muistan mistä tulee :D

Ja faktahan on se, että välillä ottaa kupoliin oli sitten menkkoja tai ei.

Ilman mun ihania ystäviä en taas olis tajunnut näitäkään <3

Tää on niin vanha mutta niin loistava :D *klik*

(mitenhän tuolta juutuubista voi tänne paremmin noita lauluja laitella?)


***

Mä luulin kuitenkin aamulla et mulla on joku sydänkohatus tai vastaava ;)
Pisti ihan kamalasti vasemman rintalihaksen kohdille ja sit toiseen kohtaa vähän ylempänä. Tätä sitten taas ääneen ihmettelin niin johan selvisi, että ne jotku jutut sielt olkapäästä kiinnittyy rintalihakseen ja siksi olkapään vihoittelu tuntuu muuallakin. Et kivat vaan olkapäävaivalle taas. Mut onneksi ei ollu sydäri kuitenkaan :D Ja kuinka hienoa onkaan tää mun anatomien tietämys!

Jaahas! Nyt aletaan sitten opiskelemaan ;)


Huomennakin taitaa mulla on olla huilipäivä. Tyhmää mutta ilmeisen pakollista jos en halua vaivoja pitkittää (mokoma olisiko vai eikö olisi flunssakin...)

Mun korvissa suhisee joku outo...ai niin, ne onkin ne pienet lihaksen alut jotka siellä vaan tyhjenee. Nou hätä!
Jumpat ei kuulemma kuitenkaan maailmasta lopu joten tilanteelle on jotain vielä tässä elämässä tehtävissä. Jipii :D

1 kommentti:

  1. Kökköjä nää taudit, tännekin taitaa flunssaa pukata :/ Yh, tylsää pitää treenitaukoa... No, josko myö huilailulla saatais ittemme taas kuosiin :)

    VastaaPoista