maanantai 16. syyskuuta 2013

:)

Välillä tuntuu, ettei kirjottamalla saa aikaiseksi mitään asiaa mutta onneksi on kuvia ;)


Rötväily päivän jälkeen sunnuntain aamupala oli parhautta :P

Hyvin kun söi niin jaksoi lähteä kirppiskierrokselle.
Löysin ihan uutta vastaavan hienon maton
ja Ronjalle verkkatakin :)

Sit me käytiin Ronjan kans lenkillä sunnuntai illalla ja
kotiin päästyä otettiin kuvakin :D

Ou mai! Kiipesin tonne tänään...kahdesti.
¨

Mä ihailin maisemia ennen kuin Saara ja Saara  saapui paikalle
ja lähdettiin lenkille!


Aika kului likkojen kanssa hurjaa vauhtia, juttu luisti ja kokemuksia vaihdettiin!
Mä näytän tossa kuvassa ihan oudolle pallokalanaamalle :D
Mut hei, kivaa oli! Kiitos :)

Haaveilin huomenna aamusalista mutta, koska olen viisas niin en mene. Olkapää vihoittelee vielä ja senpä takia rentoilen vain. Nyt kun malttaa niin ensi viikolla saa luultavasti jo jumpata kunnolla ;)

Mä oon kai puhunu tänään niin paljon ettei tänne riitä enää kirjoitettavaa joten hyvää yötä ja kauniita unia jokaiseen kotiin :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti