keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Se ken leikkiin ryhtyy...

Muutama päivä on nyt bikini challenge ruokailtu. Olen ollut  kiltti tyttö ja punninnut kaikki PAITSI kasvikset, olen myös syönyt kasviksia joita listalla ei lue. Olen niin vahvasti sitä mieltä, että kasviksia saa syödä juurikin niin paljon kun mieli tekee ja se määrä mitä mä voin kasviaksiakin syödä on suuri. Kiinni ei siis mun kohdalla jää siitä etten söisi niitä tarpeeksi. Muuten olenkin ohjeita noudattanut pilkulleen.
Melkein väittelyksi meni ystävän kanssa kun asiaa puitiin. Jos syöt jonkun tietyn ohjeen mukaan niin silloin punnaat myös rehut, jos niin määrätään ja syöt vain niitä rehuja joita ohjeistetaan. Vain ja ainoastaa näin saavuttaa sen hyödyn joka ohjeistuksen takana on. Ei siis sooloilua! Joku juonihan siinä on miksi ne rehut punnataan!
Mä siis todella uskon, ettei kukaan tässä maailmassa ole saanut itseään kasvisten syönnillä lihotettua tai saati että niiden syönti olisi ketään estänyt laihtumasta :D
No siis mulla on ohje jota noudan pilkulleen jo edellisestä ruoasta lähtien aloitin tottelemaan myös kasvisten osalta.
Kun kerran motivaatiota on niin miksei sitten vedetä hommaa alusta loppuun oikein?!




Ohjelman jumppailut toisenlaisia kun mun omat. Mielenkiintoista testailla uusia juttuja ja yhdistelmiä. Turvallisuus syistä saatan jokusen liikkeen vaihtaa vastaavaan mutta kropalle ystävällisempään. Onneksi järjen käyttö kuitenkin on (kai) salittua jos ei halua itseään rikkoa! Hyvin tuoreessa muistissa mm. tuo mun olkapää!
Hyvä tästä tulee!
Ja maailman eniten on parasta kun pääsee sitten joulun jälkeen tekemään omia ihania jumppia taas ;)




Mutta nyt siis viedään kunnialla alusta loppuun tää bikini-jutska. Omalla rahalla en ehkä olisi alkanut ostamaan tätä mutta nyt kun tää on olemassa niin täysillä eteenpäin vaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti