tiistai 26. marraskuuta 2013

Huijari!

Huijarijumppaaja täällä huhuilee :D Oon huijari ja tunnustan sen. Eilen ja tänään tää on jumppaillut omia tahi Saaran jumppia enkä yhtään bikini challengen ohjelmistosta! Kyllä vain voin kertoa, että tiedän jumpanneeni, tätä tunnetta ei ole saanut aikaiseksi biksu jumpilla koska yhteen lihasryhmään ei keskitytä niin tarkasti kuin näissä omissa versioissa. 

Biksuilu ruokavaliossa on tarkkaan säädetty kasvikset ja määrät joita saa syödä. Tänään olin hurrrrrrja ja ostin parsakaalin! Mä syön sitä huomenna sen verran kun kasviksia saa muutenkin syödä :P Eli siis huijari mikä huijari :D

Eihän tossa selässä mitään katseltavaa ole mutta noi tatuoinnit on hianoja!

Oon kai mä muistanu kertoa, että toi tukka on siks tollanen kun kasvatan sitä?

Ilmeellä voimistelee hän. Väärinpäin :D

Selkäjumppa <3

Loistava jumppa aika tarkalleen paketissa!

Tervetuloa takaisin keskitetyt jumpat! On ollu kova ikävä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti