perjantai 29. marraskuuta 2013

Peeeeerjantai!

Tää viikko on hurahtanut ihan hurjaa vauhtia! Omia jumppia olen koko viikon jumppaillut ja sen tosiaan kropassa tuntee, jee! Mä oon ihan innoissani taas vai vieläkin tästä uudesta elämästä. Kaksi vuotta sitten istuin sohvalla ja mietin, että jotain olisi tehtävä, enpä olisi silloin uskonut, että mihin kaikkeen kykenenkään!

Eilen illalla tallustelin pimeässä...

Kohti kylmää ja kuumaa allasta!
Hullujen hommaa mutta kyllä siitä vain hyvä olo tulee!

Aamulla mulla oli pulma! Kumpi paita salille? Molemmat on "vähän"
mun mukavuusalueen ulkopuolella. Toinen on tiukkis ja toinen lyhyt :D

Mun pitäis kuulemma lopettaa olemasta liian kriittinen itseäni kohtaa ja keskittyä hyviin puoliin eikä aina kaivaa niitä ongelma kohtia. Siksi päätin valita jommankumman ja astua askeleen eteenpäin ;)


Näillä mentiin. Liian lyhyellä :D

Aamujumpan jälkeen piti hoidella tytsyn koulujuttuja ja kaupassakin käydä. Ostin smoothie-härvelin (pieni kutina siitä että sille tulee käyttöä pian)! Niin ja ruokaakin kannoin ison kasan ja koska ruokakassi ei meinannut pysyä näpeissä niin mietin hetken jo, että kaivaisin versat repusta ja kantaisin niillä. Ei olisi koko ajan pitänyt kantokättä vaihtaa ;)

Ja ihan off topic: Joulukalenterit on kalliita! Ennen sai jotain euron kalentereita mutta nyt kaikki oli jotain hienoja mistä sai isoja suklaakimpaleita tai jotain tavaroita. Yks pirun kalenteri maksoi 7,29€! Whaaaat?!
Vai olikohan ne halvat jo ostettu kaikki!?

Nyt heippa! Iltavuoro kutsuu tekijäänsä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti