torstai 16. tammikuuta 2014

Kylmästä lämpimään...

Edellinen postihan loppui jotenkin niin, että "savun hälvettyä on syytä tarkistaa kytkennät..."

Tilanne ei todellakaan näyttänyt niin kamallalle enää toissa iltanakaan. Hitaasti tätä hommaa tehdään ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Asiaa on puitu täällä kommentti osastossa ja etenkin livenä olen saanut osan ystävistäni ihan hermostumaan kun moisia kirjoittelen. 

Mä olen luonteeltani varsin äkkipikainen ja temperamenttinen. Kiihdyn nollasta sataan alle nanosekunnin mutta sitten vastaavasti myrsky laantuukin melko nopeasti. Eli jos en oli päässyt heti purkamaan fiiliksiä blogiin, en olisi enää illalla saanut aikaiseksi samanmoista tekstiä. Nyt kaikki on siis kunnossa eikä mun maailma ole romahtanut tai mennyt sirpaleiksi. Elämä jatkuu ja treenit jatkuu!

Eilen mulla tosiaan oli iltavuoro ja olin päättänyt nukkua niin kauan kun unta riittää ja sitähän riitti puoli ysiin asti ihan heittämällä. Siinä sitten aamupala naamariin ja koipijumpalle. 

mm. yhden jalan prässiä valikoitui ohjelmaan eilen

Oli hyvä jumppa ja olin niin onnellinen kun jalkatreenit onnistuu nyt kahdesti viikossa. Jalat tuntuu palautuvan nyt tosi kivasti verrattuna aikasempaan. On näiden kanssa vaikeroitukkin ja ihan varmasti muistan näitä koipia ihmetellä jatkossakin ;) Koivet ja pylly on mun kehityshaaste numero yksi tällä hetkellä! Yläkroppaa toki unohtamatta :D

Kuinka ihanaa on tallustella reilussa pakkassäässä...

kun on sopivasti päällä...

...ja kohta pääsee kylmästä lämpimään!

Tänään oli taas vuorossa kylmä-kuuma hoitoa ja pohjalle sitä vesijuoksua! Tää on tietyllä tavalla ihan viikon yksi kohokohdista. Jotain niin kummallista mutta niin ihanaa. Kun tuolta hallista lopulta tulee takaisin ulos ja vaatetta on yksi vaatekerta vähemmän päällä, ei kylmästä ole tietoakaan! Tätä fiilistä ei voi oikein kuvailla, se pitää itse kokea!


Luxusta elämään!
Onkoha nyt joulu? Postissa mua odotti tänään tällainen loota!
Herkkupatukoita kahdessa kerroksessa :P

Bongasin niin huippuhyvän kuuloisen reseptin tänään yhdestä blogista ja aion ehdottomasti kokeilla sitä tulevana viikonloppuna! Tästä kerron heti lisää kun pääsen toteutus ja maistelu vaiheeseen :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti