tiistai 8. huhtikuuta 2014

Töihin!

Tänään on sairasloman viimeinen päivä! Leikkauksesta tulee kuluneeksi tällä viikolla jo kuusi viikkoa! Aika menee ihan tajuttoman nopeesti! Mun maha voi hyvin, se on parantunut hyvin mutta siihen sattuu edelleen niinkuin isoon mustelmaan. Toki mun pitää töissä ja muutenkin pitää maltti matkassa eikä alkaa hullun lailla riehumumaan. Ilman tukivaatetta en töihin uskalla mennä missään nimessä. Toimin muutenkin sen tukijutskan kanssa niin että pidän sitä salilla ja kylillä ja kotona yritän vähän jo olla ilman. Turvallisempi olo on kuitenkin niin että panssari on päälle puettuna. Haavan tai siis arven päällä on haavateipit edelleen joita säännöllisesti vaihtelen. Teipin tehtävä on pitää arpi kasassa niin ettei se leviä tai kasva hurjan paksuksi. Ja se auttaa arpea myös vaalenemaan paremmin. Ilman teippiä olo on myös turvaton, tuntuu mukamas, että haava levähtää heti ilman teippauksia :D Eihän niin voi käydä. Luulisin.


Ruokaa eiliseltä...

Viikonlopun "mie romahan"- kohtauksen jälkeen tänään on vasta ensimmäinen päivä kun mulla on mieli ja kroppa tuntunut siltä miltä tuntui ennen lauantaita jolloin itkin hulluna leipomisia ja muita. Ja siksipä tällä kertaa on pelkkiä ruokakuvia. Itsestään ei tule otettua kuvia silloin kun on huono päivä ja peilikuva ei miellytä. 


Aamumunia :P

Perjantaina siis söin vielä kuin pieni porsas niitä kaikki herkkuja mitä täältä vaan löytyi ja mitä olin leiponut. Lauantaista asti olen nautiskellut sitten hyvää ruokaa ja olen innostunut kaikkia "heiniäkin" lisäilemään noihin ruokiin. Hyviä on heinät ja annoskoot senkun vaan suurenee mitä enemmän kaikki juttuja noihin sötkötyksiin heittelee :D


Tallasta on joku mitä oon syöny. Pussukoita on monellaisia kaapissa.

Noista vihreistä ei paljon jää jäljelle kun mössötys on valmia :)

Sen lisäksi, että oon kokkaillu kaikkia hyviä ruokia ja syönyt säännöllisesti oon toki käynyt salilla. Hyviä jumppia on mahtunut joka päivälle. Oon myös ottanut parinkymmenen minuutin aerobisia pyrähdyksiä treenin päälle jotta sais kropan vähän vilkkaammin taas toimimaan. Jalkoja en uskalla jumpata tällä viikolla ollenkaan ettei vahingossa tule köpökinttuja. Se ei olisi kivaa kun sunnuntaina on Fitness Classic- hommat. Niitä keimejä on odotettu niin pitkään ja hartaasti että siellä tulee olla jalat parhaassa toiminta kunnossa :D


Tässä herkussa on kesäkurpitsaa, porkkanaa, sipulia, valkosipulia, tuoretta chiliä, vuonankaalia,
mizunaa, punamangoldia, punajuurenlehtiä, riisä, kanaa, kookosöljyä ja paljon mausteita. Vieressä kurkkua
tomaattia ja paprikaa! Kyllä kelpaa :P

Olen mä avannut pyöräilykaudenkin! Vähän on vielä kylmä huvin vuoksi tuolla ympyrää ajella mutta kunhan kelit lämpenee niin mä viiletän kuin tuulispää mun uudella Helkamalla pitkin Kouvolan katuja. Niih :D

Heippa taas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti