sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Herkistelyä ;)

Lauantaina oli kiva päivä koululaisille, opiskelijoille ja valmistuneille. Meilläkin oli juhlan tuntua kun mun lapsukainen läpäisi ala-asteen vai alakouluko se nykyään on?! Ihan koviksena menin juhliin. "Mä en ainakaan itke" ja just mä itkin vaikka kuinka. Jotenkin se pelkkä tunnelma siellä sai mielen herkistymään vaikkei ehtiny mitään edes tapahtumaan ennen ekoja kyyneleitä! Entä sitten siinä kohtaa kun siellä laulettiin kutosille jotakin jäähyväislauluja. Apua! Kyllä oli herkkää :)


Ei muuta kuin kesälomille sitten!

Käytiin Ronjan kanssa juhlan kunniaksi Amarillossa lounastelemassa ja jokainen varmaan arvaa ettei siellä mitään salaattia syöty ;) Quorn-hampurilaista söin kera ranskalaisten. Melkonen bloggaaja kun en edes kuvaa ottanut!

Tänään kävin selkää jumppailemassa Ykkösellä. Siellä en olekkaan muuten jumppaillut kun avoimissa ovissa vuodenvaihteen tienoilla. Rauta oli melkoisen kevyttä kun samat painot ei pätenytkään kun "omalla" salilla. Jännä miten periatteessa samat vekottimet on kuitenkin niin erilaisia että ihan kuutamolla olin painojen kanssa. Sainpa kuitenkin hyvän jumpan tehtyä kivassa seurassa! Eikä taaskaan kuva todisteita. Ou nou!


Entinen peilien vihaaja bongaa peilin mistä vaan!
Mä haluuuuuuuun tollasen ison kokovartalo peilin. Kiitos :)
Mullahan on muuten jotain muuta päällä kun jumppavaatteet!

On tähän viikonloppuun mahtunut porrastreenitkin. Ne portaat, ne on niin kamalat ja niin ihanat! Melkeempä on kerran viikossa kiva siellä käydä kipittämässä kun kelit on kivat ja seurakin mitä mainiointa :) Hmm...taas pitäisi olla kuva mut ei oo!


Tänään mulle tarjoiltiin ihan ravintolatason ruokaa! Nam!
Kiitos Santtu <3
Nyt koisimaan niin jaksaa aamulla jumppailla ennen töitä! Tervetuloa suloinen arki taas!

Aurinkoista uutta viikkoa kaikille <3

2 kommenttia:

  1. Heipä hei Mira! Mä sut bongasin jo tuolta Facebookin puoleltakin eräästä kuvasta ja kävin heti huutelemassa, että hengessä mukana sielläkin! :D Innoissani hihkuin miehelle siitä, kun sut bongasin. :')

    Ja nyt mää sitten laitoin sulle tunnustusta kanssa mun blogissani:
    http://eioorakettitiedetta.blogspot.fi/2014/06/liebster-award-blogihaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä taas <3 Huomasinkin sut siellä ja olin ihan innoissani kun huutelit, en vaan siellä henkilökohtaisia kommentteja alkanut kirjoittelemaan :) Kiitos!

      Poista