maanantai 18. elokuuta 2014

Mitäs tänne kuuluu?

Hei mikäs paikka tää olikaan? Olen kyllä tosi laiska ollut päivittämään blogia tai lukemaan muidenkaan omia mutta nyt tuli sellanen olo, että ois kiva taas vähän avata ajatuksia.
Nytkään en juurikaan keksi mistä aloittaisi mutta kuukauden paussin aikana on pari kuvaa tullut otettua. Jospa niiden kanssa päästää alkuun taas!

Olen ihan vaan nauttinut kesästä! Ihania hetkiä ystävän kanssa.
Oleskelua ulkona viltin ja jäätelön kanssa :P

Koko kesässä kävin kerran rannalla. En uinut mutta mulla oli eväät. Toki!

Olen syönyt paaaaaljon jäätelöa ja salaatteja. Helteellä ei kuumat
ruoat maistuneet. 

Mulla on ollu maailman ihanimmat otukset kylässä <3

Oon keränny lisää mustikoita. Vähän laiska poimija olen ollut kun koko
kesän saalis on vajaa kymmenen litraa vaan!

Kerran laitoin hamosenkin päälle :D

Vähän jo jotain yritystä. Pannun kautta käyneitä rehuja :D

Salillakin olen käynyt.

Torilla on kahvia juotu litroittain kesän aikana!

Onko nyt sitten syksy kun tänään puin farkut jalkaan?

Kävin tänään myös vähän kävelemässä. 

Niin ja koti laitetaan taas pakettiin! Osoite vaihtuu reilun kuukauden päästä.
Vähän ois jo pakattu...


Tällästä tänne. Tästä taitaa olla hyvä jatkaa taas eteenpäin. Kiva olla täällä taas :)

3 kommenttia:

  1. Kivoja kuveja, kiva kun päivittelet !!!
    Ja kyl mä ensin katoin että kuka tuossa mekkokuvassa on ??? Sä oot niin pieni !!! Farkkukuva on upee =)
    Kivaa syksyä !!
    wb

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa palautetta tauon jälkeen :) Kiitos hurjasti!
      Ihanaa ja rentoa syksyä sulle ja poitsulle!

      Poista