torstai 1. tammikuuta 2015

Uusia kujeita?

Elämä on ihmeellistä. En edellisen postauksen aikana osannut edes kuvitella millainen joulukuu mulla saattaakaan olla! Ihana joulukuu. Uusia ihmisä ja paljon hupsuja suunnitelmia. Ei auttanut vaikka koitin ajatusta vastaan taistella ihan toden teolla. Tässä sitä nyt mennään.

Mä olen työajan ulkopuolella rakentanut lumiukkoja pienten ihmisten kanssa!



Jouluhömpötys alkoi mun mittapuulla tosi ajoissa!      
Minikuusi!
Yht´äkkiä meitä onki kolme ja välillä enemmänkin!
Ukko ja sen akka!
Söpöset tyttöset oli meidän ilona viikon verran <3
Lapset <3
Jouluaaton tunnelmaa kotikolosta :)
Ihan ite paistoin kalkkunan tissin ekaa kertaa ikinä :O
Herkuteltu on!
Aamukahvia ja takkatulta ennen töihin lähtöä. Ei huono!

Kyllä mä vaan sanon, että olipahan vauhdikas kuukausi, ihana joulu ja rakkaita ihmisiä ympärillä. Kilttinä tyttönä olen jumppaillut vieläkin ja niin tulee jatkumaan. Joulukuu on melkoinen herkuttelu kuukausi myös ruokapuolella mutta asiaan tulee nyt muutos ja herkut saa jäädä hetkeksi pois. On vähän ikävä kevyempää oloa. Kevyempi olo on äkkiä takaisin kun jättää puppupöperöt pois joten nou hätä :)

Onnellista uutta vuotta meille kaikille sinne ja tänne <3

8 kommenttia:

  1. Joskus elämä yllättää oikeinkin positiivisesti. Mahtavaa uutta vuotta ja poweria treeneihin <3

    VastaaPoista
  2. Luenko oikein rivien välistä, että täällä on rakkautta ilmassa =)
    Joka tapauksessa oikein ihanaa uutta vuotta sinulle !!
    Ihania tunnelmakuvia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oikein luit rivien välistä ;) Onnellista uutta vuotta sulle myös <3

      Poista
  3. Ihanaa! Onnea ja rakkautta vuoteen 2015! :)
    Sannuli

    VastaaPoista
  4. Hei! Olisi tosi kiva kuulla myös maha kuulumisia :) Miltä haava näyttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kirjoittelen mahakuulumisia viimeistään maaliskuussa kun käyn viimeisessä tarkastuksessa leikkaavaan kirurgin luona :)

      Poista