tiistai 19. tammikuuta 2016

Ei näin, ei näin!

Kuin mä oon innoissani kun sai itsestäni irti ja jumppasin tänään kotona! Hieno puolen tunnin kyykkyjumppa oman kehonpainolla! Kuulostaa täydellisen kevyeltä aloitukselta! Eikös?

No mutta koska musta on kyse niin eihän se nyt riittänyt! 

Pakkastakaan ei ollut kuin -12 astetta joten pitkästä aikaa päästiin vaunuilemaan. Valitsin sitten sen verran pitkän reitin, että taisin puolisentoista tuntia lykkiä kärryjä. Ylämäkisen reittivalinnan tein tietoisesti, mukavasti sitä poltetta bersuksiin. Aloin jo siellä kävellessä aavistelemaan, että överiksi tais mennä, että vähempikin ois riittänyt. Kotipihaan kun päästiin lykkäsin vaunut parkkiin ja päätin sitten hoidella lumen kolaukset alat pois! Kannattiko taas? No mutta kun kevyt pakkaslumi...




Mun huono tai hyvä puoli on se, että innostun nollasta sataan hetkessä. Mä olen niin kauan odottanut, että pääsen taas liikkumaan ja tein tän perusvirheen! Ahnehdin liikaa kerralla. Sen tunsin jo välittömästi kun pääsin kotiin. Tuntuu kun raajat irtoilis paikoiltaan eikä tätä ruhoa meinaa saada suoraksi! Jo sen kyykkyjumpan jälkeen oli sellainen olo, että jotain on tehty. Kävelyllä ajattelin, että miten kivasti tämä jo koipia palauttelee! Hahahah! 

Kaikkihan sen tietää, että ahneella on paskanen loppu ja just tällasten emämokien takia monien liikuntainto lopahtaa. Mä meinaan ottaa virheestäni jo heti opikseni ja olen jatkossa viisaampi! Aina sitä saa olla itseään jarruttelemassa ;) Olempahan aloittanut nyt ainakin! 

Tavoittelen kolme kotijumppaa viikossa ja lenkit päälle. Parin viikon päästä nappaan vauvan kainaloon ja lähdetään vauva-vanhempi jumpalle :) Sellasta olisi kerran viikossa luvassa!

Muutamana viime päivänä on herkkuhammasta kolottanut ja mieli ois syödä ohi omien ajatusten. Olen pysynyt tiukkana. Karkkia en ole syönyt. Valinnat on vieläkin mun mielestä ihan hyviä tavalliselle painonvahtijalle ;)

kahvia vaan ei pullaa! 
Kahvia harvemmin tulee nykyään juotua rauhassa jotakin lehteä lueskellen! Kahvit juodaan lennossa vauvan hoidon ohessa !




Innokkaimpina laihdutusaikoina hedelmät oli pahasta, vaalea leipä oli pahasta ja juustokin kuului vain herkkupäivään. Kuvassa on aamu- tai iltapala. En mä ajattele et tossa on mun projektin kaatavia juttuja! Proteiinit puuttuu juu-uuuu.


nam!

Herkkupäivän juttuja! Ennen oli aika jolloin dippisoossit oli huono valinta! Nyt mä aattelen et  ihanaa kun tää ei oo niin vakavaa. jos noi dippisoossit ajaa mut turmioon niin kestän kohtaloni! Kokonaisuus on aika hyvin hallussa kunhan en ahnehdi niin liikuntaa kuin liian tarkkaa ruokavaliota. Mä pystyn vetämään jutut ihan äärimmilleen mutta mä en halua. 

Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa jossa paino on laskusuunnassa. Olen onnellinen jokaisesta punnituksesta jolloin paino ei ole noussut. Mä olen oikeilla jäljillä vaikka todella kaukana siitä mitä olen reilu vuosi sitten tehnyt. 

Tästä jatketaan! Ylihuomenna ois tarkoitus jumppailla olkapäitä kotona :)

2 kommenttia:

  1. Kultainen keskitie on monesti aika jees ja se on mukavaa kun sen oivaltaa :) Samaa yritän itselleni myös muistutella aika-ajoin. Tsemppiä edelleen!

    VastaaPoista
  2. Heissan. Mä eksyin tänne sun blogiin. 😊 sun juttuja on ihan huippu kivaa lukea, kun tietää että sä tiedät mistä puhut. Ja saan taas puhtia jatkaa! Nähdään. Terveisin Karssu

    VastaaPoista